15 Şubat 2012 Çarşamba

GÜZEL MEKKE



GÜZEL MEKKE

Kâbenin örtüsü mis gibi kokar




Dibinde buz gibi zemzem akar




Mekke’nin hasreti yürekler yakar




O güzel Mekke’ye götürün beni







Müzdelife orda Mina ordadır.




Gidemedim yine gönlüm dardadır.




Safa, Merve orda Arafat orda




Güzel Mekkem uzak bir diyardır.







Sevinir hacılar aşk ile coşar




Kâbenin hasreti gönülde taşar




Özleyen gönüller Mekke’ye koşar




O güzel Mekke’ye götürün beni







Avlusu mermerdir gülle yıkanır




Kâbeyi görenler nura boyanır




Gönül bu, hasrete nasıl dayanır




O güzel Mekke’ye götürün beni







Bu dünya bir yana Mekke bir yana




Mekke’yi görünce can gelir cana




Özledim Mekke’yi ben yana yana




O güzel Mekke’ye götürün beni







Arafat dağına bende çıkayım




Aşk ile mevlaya yanayım




Allah’ım aşk ile yanıp dolanayım




O güzel Mekke’ye götürün beni




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder